Geplaatst in Geen categorie

Ik ga bloggen

Hallo!

ik1Dit is natuurlijk niet echt een blog. Het is meer een berichtje om te laten weten dat ik ga bloggen. Vandaar de naam, ‘Ik ga bloggen’. Ik zal over van alles gaan bloggen, maar dat kun je lezen bij ‘Over Marc-Jan’.
Ik hoop dat je het een leuke blog gaat vinden. Heb jij nog een leuk idee waarover ik kan schrijven? Reageer dan even onder de blog. Misschien dat ik een keer over dat onderwerp iets schrijven zal.
Tips en kritiek is natuurlijk ook welkom. Daar kan het alleen maar beter van worden.

Marc-Jan van Dam

3 gedachten over “Ik ga bloggen

      1. Lao Tse was een Chinese filosoof. Hij deed deze uitspraak eens. Daarmee doelde hij op dingen die je moeilijk vind. Als je dingen heel moeilijk vind, dan is het een hele ‘weg’ om het niet meer moeilijk te vinden. En om te leren dat niet meer moeilijk te vinden begin je met de aller eerste, misschien kleine stap, van die hele lange weg.

        Kortom: Hij zegt dat als je iets moeilijk vind je het kan gaan leren. Een lange reis begint nou eenmaal met een stap vooruit!
        Duidelijk?

        Like

Plaats een reactie