Geplaatst in Columns

Noway!

Hoi,

Mijn favoriete kledingstuk: een bloesje! Zonder twijfel. Bloesjes vindt ik vaak lekkerder zitten dan shirts. Geen flauw idee waar dat vandaan komt. Maar ja, in mijn kast kun je dan ook ongeveer tien bloesjes vinden. Enkele neutralen en ook een paar met een leuk motief. neem nu dat ene bloesje met al die blauwe flamingo’s. Daar zijn ook wel enkele foto’s van te vinden op dit blog. Neem bijvoorbeeld maar eens een kijkje bij ‘Over Marc-Jan’ of bij mijn blog over ‘De dom in Köln’.
IMG-20160617-WA0006Maar ik heb ook nog een ander bloesje waarvan ik het motief erg leuk vind. Op dat witte bloesje staan allemaal letters.  Pas twee weken na het kopen van dit bloesje kwam ik er achter dat deze letters steeds opnieuw het woordje ‘Noway’ vormden. Eerst dacht ik: wat moeten mensen wel niet van mij denken nu? Denken ze nu allemaal dat ik zo negatief in het leven sta? Maar al meteen daarna zag ik alleen maar de voordelen. Ten eerste vind ik dit bloesje gewoon leuk. Maar daarnaast heeft ook een erg praktisch voordeel. Het bespaart mij energie! Je zit nu waarschijnlijk achter je laptop, mobiel, tablet of computer  en denkt: hoe dan!? Dat is eigenlijk erg simpel. Het bespaart mij energie om mijn mond open te doen en het spaart mijn stembanden. De enige energie die het kost is het aan trekken van het bloesje en het wijzen met mijn hand. Elke keer wanneer iemand die vervelend is, of iemand die gewoon een domme vraag stelt (terwijl domme vragen eigenlijk niet bestaan!), hoef ik nu alleen maar naar mijn bloesje te wijzen. Dan weten ze wel wat ik bedoel. ‘Noway’ is toch duidelijk genoeg, of niet?
Maar goed.  Wat ik dus eigenlijk had willen zeggen met deze blog is heel simpel: Ik hou van bloesjes. Vooral mijn flamingo bloesje en mijn ‘Noway’ bloesje. Of ik dat bloesje ooit eens weg doe?  Of ooit eens uitleen? ‘Noway’!!

Marc-Jan

Vond je deze blog nou leuk? (voor deze vraag gaat deze blog dus niet op 😉 ) Misschien moet je dan even omhoog scrollen, want dan kun je aan de rechter kant van het scherm abonneren op mijn blog! Dar kun je ook de weg vinden naar mijn Facebook en Instagram! Zeker even volgen als je op de hoogte wilt blijven van alle kleine nieuwtjes!
Dan heb ik nog een vraag. Hebben jullie liever één keer per week (op vrijdag) een blog of een paar keer per week een wat kortere blog? Laat het mij even weten in de reacties!!

Een gedachte over “Noway!

Plaats een reactie